Review schrijven is heel belangrijk voor jou en DrukwerkExpert (de Wij-van-WC-eend-drempel)

Gastenboeken vind je van oudsher in hotels. Ze bieden hotelgasten de gelegenheid om hun waardering of hun ongenoegen te uiten.
Bezoekers kunnen lezen wat eerdere gasten in het boek geschreven hebben. Zo kunnen ze nagaan of ze de plussen en minnen herkennen en of ze nog eens terug willen komen.
Een gastenboek heeft het hotel de mogelijkheid om hun kwaliteit te tonen en verbeterpunten aan te pakken.

Online reviews hebben dezelfde functie

Een online review is een beoordeling van een klant op internet. De klant beoordeelt een bedrijf, het product of dienst en het aankoopproces door het geven van cijfers, sterren en feedback. Een review helpt zowel het bedrijf als de consument.
Waarom is Drukwerkexpert zo benieuwd naar jouw mening?

Ken je deze reclame nog? ‘Wij van WC-eend adviseren WC-eend’:

WC-eend prijst in deze reclame zijn eigen product aan. Schaamteloos, met een vette knipoog. ‘Wij vinden onszelf het allerbeste, dus koop ons!’
Nu zijn wij van DrukwerkExpert ook heel trots op ons bedrijf. Maar toch horen we dat ook graag van een ander. Of het nu plussen of minnen zijn: we hebben jouw mening nodig om onszelf scherp te houden. Daarnaast helpt je review (potentiële) klanten bij het maken van een goede keuze.

Waarom werkt Drukwerkexpert met KiyOh?

Kiyoh is specialist in klantbeoordelingen. Het bedrijf is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren.
Via Kiyoh krijgen we continu feedback en tips van onze klanten. Zo verbeteren we onze dienstverlening. Klanten en consumenten zien deze reviews ook. Ongecensureerd en direct.
We hebben niets te verbergen. Dat past bij onze manier van werken: transparant, snel, gemakkelijk.

Zijn het wel allemaal échte reviews?

Jazeker. We hebben niemand omgekocht met een taart of een fles wijn. En de reviews zijn ook niet door onze geliefde familieleden of fijne buren geschreven.
Alleen officiële klanten van Drukwerkexpert mogen een beoordeling geven. KiyOh kan dit altijd controleren. Verder redigeert KiyOh de reviews niet. Zoals jij het schrijft, publiceren ze het. Ook de negatieve feedback.
Zo weet je zeker dat de reviews afkomstig zijn van echte mensen.

Review schrijven: een paar tips

  • Wat had jij als klant willen lezen vóór je aankoop bij Drukwerkexpert? Deel die informatie via een review. Anderen zijn er ook vast nieuwsgierig naar.
  • Geef aan wat je verwachtte en wat je ervaringen zijn.
  • Vertel wat je positief vond en wat de mogelijke verbeterpunten zijn.
  • En vertel ook wat het resultaat van je aankoop bij ons is geweest? Kreeg je meer omzet door je nieuwe folder? Of complimenten over je verzorgde visitekaartjes?
  • Wees gerust eerlijk, maar hou het netjes.
  • Stuur klachten of complimenten over specifieke personen rechtstreeks naar Drukwerkexpert.
  • Lees je review nog even door voordat je op ‘Versturen’ klikt.

‘En wat als ik totaal niet tevreden ben over Drukwerkexpert?’

Als jij niet tevreden bent, dan zijn wij het ook niet. Je mag je feedback online geven, maar soms is een belletje of een persoonlijke e-mail makkelijker en beter. Je hoort altijd binnen 24 uur van ons.